07 October 2012

Percuma TuneUp Utilities 2013 + Crack/Patch

Edit Posted by Miss Wanie with No comments
TuneUp Utilities ni memang dah jadi software wajib dalam PC mahupun notebook. Software ni memang best sebab dah jadi macam "tukang kemas" semua perisian-perisian dan data yang ada dalam komputer wanie. 

Apa yang TuneUp Utilities boleh buat? Ok, wanie senaraikan serba ringkas.


-  clean kan hard disk : sistem komputer dah di design untuk simpan log, crash report, cache, old backup (pendek kata, yang tak perlu dan memberatkan komputer korang). if kita clean kan hard disk, maksudnya kita get rid our computer from those things lah.. 
-  delete files dengan lebih secure : dengan tuneup ni, kita boleh delete data terus. bukan macam delete masuk recycle bin tu, yang tu even clearkan dari recycle bin pun, still boleh recover balik. tools ni, ibarat "paper shredder", memang boleh dapat balik data, tapi data tu dah hancusss le.. hehehe
-  clear windows dengan 1 Click : yang ni paling best dan tak payah dah kita nak manually buat satu-satu kat komputer kita. function ni, boleh clear registry, defrag registry, remove broken shortcut (shortcut yang dah tak diguna pakai), delete temporary files (macam function clean kan hard disk), boleh optimize startup (kita boleh set sendiri, yang mana yang perlu running waktu startup atau tak. Ini sekaligus meringankan workload process komputer dan meningkatkan performance komputer) dan juga boleh defrag hard disk (kalau manually, nak kena defrag satu-satu hard disk. kalau guna tools ni, automatically defrag another disk after current disk dah habis defrag)

In short, TuneUp Utilities ni patut ada pada semua komputer - for your computer performance's sake. 

Korang boleh download software ni melalui url torrent di bawah :
*make sure korang dah install uTorrent*
http://thepiratebay.se/torrent/7647873/TuneUp_Utilities_2013_English_%2813.0.2013.194_Final%29-patch-iOTA


CARA-CARA INSTALL

1.  Run installer macam biasa. Part e-mail tu, wanie guna fake email je.

2.  Lepas dah habis install, TURN OFF atau PAUSE sekejap antivirus yang korang guna sebab patch yang akan korang guna akan di detect sebagai malware.

3.  Exit/terminate semua application TuneUp Utilities, kemudia baru klik pada patch file yang ada dalam Patch folder. Then, klik button "Patch".

4.  Dah siap! Jangan lupa RESUME balik antivirus korang ye.. :-)


Hasilnya?







0 comments:

Post a Comment